POLY "Premier, Three Year, CX5100/C"
Forsiden
POLY "Premier, Three Year, CX5100/C"
Produktet er ikke lenger i vårt sortiment. Ta kontakt om du trenger hjelp til å finne et erstatningsprodukt.
|
POLY "Premier, Three Year, CX5100/C"
|
Beskrivelse
Spesifikasjoner
Polycom Premier Service
Premier support is Polycom’s entry-level service offering–enhancing your in-house resources with technical experts who are available to support your Polycom communication products. Premier offers the right level of support for those organizations that wish to work directly with Polycom to address their support needs, and want to keep up-to-date with the latest software upgrades and updates, but do not have a need for 24-hour support, 365 days per year.
With Premier support, if a problem occurs, a telephone technical support agent will first diagnose it, and, if needed, you will receive a replacement part the next business day for your technicians to install.
- Software upgrades and updates
- Advance parts replacement
- Telephone technical support during business hours (8x5)
- Access to the Polycom online support portal
- Optional uplift to onsite support
Egenskaper |
---|
Antall år | 3 år |
Servicetype | Next Business Day |
Servicetid (timer x dager) | 8x5 |
Telefonstøtte | Ja |
Periodiske produktoppgraderinger | Fastvare |
Bytting av deler | Ja |
Kompatibilitet | CX5100/CX5500 Series |
Selv om vi gjør vårt beste for å gi relevant informasjon, så er bildene kun for å gi et
generelt inntrykk, og selve varen er ikke nødvendigvis akkurat slik som avbildet. Dersom det er
forskjeller mellom produktoverskrift, beskrivelse og bilde, så er det produktoverskriften som
gjelder (f.eks. PCer kommer ikke nødvendigvis med skjerm selv om bildet viser det). Hvis noe er
uklart, vennligst send epost til kundestøtte før du bestiller. Vi tar forbehold om trykkfeil og endring av priser og spesifikasjoner uten varsel.